torsdag, november 19, 2009

Blött


Allt är grått, blött och kallt. Och blåsigt.
Inatt var det nästan storm här och de stora bok-träden som är våra närmsta grannar, svajade oroväckande mycket. Men, både de och vårt hus stod kvar imorse. Puh! Vår trädgård däremot hade fått ta emot en hel dröse med löv, frökapslar och smågrenar. Dock hade inget ogräs blåst iväg härifrån. Konstigt...

Idag har vi haft en mysdag med besök från en mammaldig kollega och sötaste Isak, som är nio veckor äldre än Dante. Härligt! Sedan har vi varit en runda i svärmors affär och spanat på lite nyheter. Blir alltid överväldigad av inspiration och det kliar i scrapfingrarna :) Ser fram emot att kunna plocka fram alla mina scrapprylar så småningom, när vårt musik-o pysselrum blir klart... sen... nån gång i framtiden... ;)

Idag har jag i alla fall fått hem en sak som jag längtat efter länge - nämligen den här:

Canon Pixma MP560.
Bild lånad från www.siba.se

Äntligen! Så ikväll ska jag testa att skriva ut lite foton och tavlor jag suttit och pysslat me om nätterna. Spännande! Hoppas den håller måttet...

♥KRAM/A♥

1 kommentar: