tisdag, november 10, 2009

Kreativt kaos

Just nu har jag så många idéer att det fullkomligt kokar över i mitt huvud! Det var länge sen jag kände ett sånt sug efter att få skapa och vara kreativ. Julpynt, inredning, fotografering, redigering, hemsidor, tavlor, väggmålningar, betongjutning, framtidsplaner... ja, det är kreativt kaos i mitt huvud och hus just nu... Jag funderar och planerar, snurrar rundor på nätet och samlar och samlar och samlar, på massor inspiration.

Men var ska jag göra av allt?! Dygnet har trots allt bara tjugofyra timmar och när man är föräldraledig finns det inte utrymme för några större ekonomiska utsvävningar... Men man tager vad man haver! ;)

Så här sitter jag - miss i nassen... jag, datorn, spotify, photoshop och mina idéer... Precis så som jag trivs bäst! ♥

KRAM/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar