onsdag, november 11, 2009

Min pysselförvaring

Talesättet "man tager vad man haver" är ett genomgående tema i mitt liv just nu. Så under tiden det råder STOR brist på pysselrum i vårt hus, så får vårt vardagsrumsbord fungera som pysselförvaring... Här finns några av alla de projekt jag håller på med nu!



Det är färg, bokstäver, scrapprylar, tavlor, gipsformar och lite till... Jag har bland annat fyndat lite i secondhandaffären - ett avlångs kakfat och två porslinsugglor som efter lite ny färg fått en plats i vårt hus!


Fatet ska användas som ljusbricka till mina adventsljus är det tänkt.



Så småningom ska jag få en plats för mitt pyssel - men just nu ser det inte mycket ut för välden där... Det ska rivas väggar, spacklas, målas och ett nytt golv ska in... Och sen ska det inredas såklart, den roliga delen av renovering! Rummet ska bli pyssel- och musikrum och jag har en hel del roliga inredningsidéer som jag hoppas går att genomföra... Spännande!

♥ KRAM/A ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar