måndag, april 19, 2010

Sakta men säkert...

Mitt i natten.
Ungarna sover sedan länge och älsklingen har somnat i soffat här bredvid. Men jag är vaken!
Pigg?
Nja... Börjar känna kvällens träning i musklerna och kaffet är slut... så näää, pigg är jag inte! Men lite upp i varv är jag allt och hjärnan min jobbar för fullt! Sitter uppe och knåpar med min hemsida. Sakta men säkert... Går igenom alla gamla bilder och försöker välja ut de bästa att redigera. Har en deadline och det är bra - annars kunde jag petat i petitesser i all evighet!

Det börjar hända lite på fotofronten nu och det är såååååååå kul! Har ett par fotograferingar inbokade framöver och jag hoppas såklart på att ryktet sprids så småningom och att det blir mer...  Och mer... Och mer...

För det är tusan det här jag ska göra!
Det är detta jag vill. Kan. Älskar!
Så det så!

Men först - sova...

Godnatt!
♥ Kram / Fotograf Anette ;) ♥

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Kram Katleen

    SvaraRadera
  2. You go girl!!!
    Klart att du ska syssla med det du vill och kan! Här ska det spridas rykten ;-)
    Kram / Lisa

    SvaraRadera