måndag, maj 31, 2010

Fullt ös...

I helgen har vi verkligen haft fullt upp med alla möjliga aktiviteter hit och dit. Och inte blir det bättre... De närmsta helgerna är fullsmockade! Jag gillar ju att ha många järn i elden, men nu är det dags att börja beta av listan... För förutom alla "måsten" händer det en hel del kul också! Det ska planeras möhippa, svensexa, bröllop - och näääää, vi ska INTE gifta oss!!! Utan våra fina vänner Lisa och Johan! Jag ska dessutom va toastmadame på bröllopet och har drömt mardrömmar hela helgen om allt jag "glömt" fixa... Usch, tror jag börjar bli lite nervis minsann...

Vi ska också ha namnkalas för Dante Huligan... Äntligen. Hoppas på strålande väder så att vi kan vara ute - annars får vi inte plats :/ Håll tummarna! Om ni undrar vad han önskar sig, så kommer här en fin önskelista som han knåpat ihop alldeles själv ;)

- Saker till mitt nya rum

Tyg: Leon från kollektionen Kaspar&Saga från Sandbergs. Finns tex. här och här. (Eventuellt paxad present...)










Sparbössa "turkos elefant" som finns här.





Fina saker med mönstret "Elefant". Ex. brun matta, bruna förvaringsboxar... Finns här.


Fågelkrokar eller ekorrkrokar som finns här.








 



Tavla från ISAform. (Paxad present!)

 



...Annat kul...

- Personlig barnbok. Finns bl.a här, här och här.

- Namnnappar som finns här.







- Barnservis melamin. Ex. "fem myror är fler än fyra elefanter" eller "barbapappa".

- Pengar att spara, presentkort kläder... osv.

Men, Dante är inte kräsen, utan blir glad bara gästerna kommer och hälsar på!

Nu ska jag och Marlon bygga lego!
Tjohej!
♥/A

1 kommentar:

  1. Oh..äntligen ska vi få komma på namnkalas!!
    Datum? Tid? Behöver du hjälp? Säg bara till!
    Kram LIsa

    SvaraRadera